Veelgestelde vragen

Actuele aangepaste levertijden:

  • Kunststof glad wit of crème PVC dus geen folie 6 tot 8 weken.
  • Kunststof voorzien van een folie aan de binnen en of buitenzijde 8 tot 10 weken.

Bovenstaande levertijden zijn op basis van afhalen aan de Wattstraat 19C te Zoetermeer. Als u kiest voor transport dan worden orders verzameld en in overleg geleverd. Dit neemt meer tijd in beslag om te organiseren en om combinatie leveringen mogelijk te maken.

Als wij de beloofde levertermijn op voorhand niet halen, zullen wij u hierover zo spoedig mogelijk informeren en indien gewenst uw aanbetaling direct terugstorten.

Als we de beloofde levertermijn niet halen omdat producten beschadigd zijn binnengekomen of onderweg schade hebben opgelopen, zullen we zo spoedig mogelijk een nieuw element bestellen. In sommige gevallen wordt er op locatie een serviceteam ingezet om de schade te herstellen. Deze invloeden van buitenaf geven u geen recht tot het in rekening brengen van een schadevergoeding of het afzien van de aankoop van de goederen. Indien u dit risico wilt voorkomen en gaat voor een zorgeloze verbouwing, bestel dan op tijd.

Een standaard levering kost 35,- inclusief BTW. Op basis van het postcodegebied worden de verdere transportkosten bepaald. Er wordt gerekend vanaf postcode 2723 RA.

Wij verzoeken u direct na ontvangst het product te controleren of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op telefoonnummer 06-53811472.

Actuele aangepaste levertijden.

  • Levertijden 6 tot 8 weken

 

Bovenstaande levertijden zijn op basis van afhalen aan de Wattstraat 19C te Zoetermeer. Als u kiest voor transport dan worden orders verzameld en in overleg geleverd. 

Als wij de beloofde levertermijn op voorhand niet halen, zullen wij u hierover zo spoedig mogelijk informeren en indien gewenst uw aanbetaling direct terugstorten.

Als we de beloofde levertermijn niet halen omdat producten beschadigd zijn binnengekomen of onderweg schade hebben opgelopen, zullen we zo spoedig mogelijk een nieuw element bestellen. In sommige gevallen wordt er op locatie een serviceteam ingezet om de schade te herstellen. Deze invloeden van buitenaf geven u geen recht tot het in rekening brengen van een schadevergoeding of het afzien van de aankoop van de goederen. Indien u dit risico wilt voorkomen en gaat voor een zorgeloze verbouwing, bestel dan op tijd

Levering kosten vanaf €35,-

Wij verzoeken u direct na ontvangst het product te controleren of het onbeschadigd en compleet geleverd is. Mocht dit niet het geval zijn, dan vragen wij u om zo snel mogelijk contact met ons op te nemen op telefoonnummer 06-53811472.

U heeft online kozijnen besteld bij onlinekozijnshop, hoe gaat het proces dan verder?

Wij zullen de kozijnen binnen uiterlijk 12 uur voor u uitwerken, wij sturen de uitwerking per mail retour hier in staat aangeven de exacta maatvoeringen, binnen en buiten aanzicht.

Kleuren enz. Pas als we deze voor akkoord retour krijgen zullen we het kozijnen of de kozijnen bestellen. Let op, stomme vragen bestaan niet, wij werken een kozijn graag nog een keer uit!

Voel u nooit bezwaard om dingen te wijzigen, op basis van een tekening kan een uitwerking tegen vallen wijzigen geen probleem! In een hand omdraaien passen we tekeningen aan.

Bij het afhalen heeft u geen bezorgkosten. Producten zijn af te halen aan de  Wattstraat 19C, 2723 RA te Zoetermeer.

Zorg voor een deugdelijke aanhanger. Wij laden met een heftruck, indien nodig laden we met de hand om het in een bestelbus te krijgen. Heeft u een brede schuifpui onderschat dan het transport niet! Zorg dat de aanhanger lang genoeg is.

Overhangende kozijnen op een pallet zonder ondersteuning lopen schade op! Zorg dan in ieder geval voor een lange steunbalk als extra ondersteuning dan zetten we het kozijn daar op.

De bezorgkosten zijn van af €35,-

Wij leveren uitsluitend in Nederland en wij leveren niet op de Waddeneilanden.

U kunt er ook voor kiezen om de producten bij ons af te halen. Dit is gratis. Producten zijn af te halen aan de Wattstraat 19 C, 2723 RA te Zoetermeer. Over het algemeen gebeurt dit op vrijdag.

Ook bieden wij levering aan met een vrachtwagen met een 24 meter kraan. Aan deze kraan zit een lier die de producten kan laten zakken. Dit is handig voor als de plek waar de producten geplaatst moeten worden slecht bereikbaar is. De kosten hiervoor bedragen gemiddeld € 300,- In veel gevallen wordt er zo gepland (als eerste in de ochtend) dat de sparing is voorzien van een stelkozijn en dat het kozijn indien nodig direct geplaatst kan worden. Denk hierbij aan een schuifpui die met glas aanzienlijk wat weegt.

De levering per vrachtwagen gaat op aanvraag per mail. We hebben dan nodig: de lengte van de woning inclusief de maatvoering van mogelijke nieuwbouw. De hoogte van de woning (het hoogste punt). Foto’s van de situatie voor de woning en achter de woning. De breedte van de parkeerplek of de rijbaan. U dient dan mogelijk zelf zorg te dragen voor eventueel een vergunning als de weg afgezet moet worden e.d.

Wij plaatsen in een straal van 25 km rondom Zoetermeer en Alphen aan den Rijn.

In dit geval stuurt u de maatvoering en foto’s per mail naar vincent@bmdbouw.nl Op basis hiervan wordt een prijs gemaakt.

U kunt het verzoek ook rechtstreeks sturen via de site. Bij eigen plaatsing komen wij altijd de maatvoering controleren voordat er wordt besteld. Indien uw straal groter is maar u bent van mening dat het iets voor ons kan zijn stuur het gewoon op.

Omdat wij een bouwkundig aannemer zijn kunnen wij ook de complexe plaatsingen uitvoeren. Dit houdt in het stutten en openbreken van gevels, het plaatsen van opvangconstructies volgens de berekeningen van de constructeur, het aanbrengen van waterkerende voorzieningen en het plaatsen van de kozijnen.

  • kozijnen, schuifpuien en glas
    • 10 jaar garantie
  • hang en sluitwerk
    • 2 jaar
  • deuren, vensterbanken
    • 5 jaar garantie
  • horren
    • 2 jaar garantie

 

De datum van de factuur geldt als ingangsdatum voor de garantie.

Er kan geen aanspraak worden gemaakt op de garantie bij het niet of niet juist uitvoeren van de gebruiksaanwijzing of montagehandleiding.

Eveneens buiten de garantie valt:

  • beschadiging door opzet of nalatigheid
  • slecht of achterstallig onderhoud
  • onoordeelkundig gebruik
  • normale slijtage
  • onheil van buitenaf zoals blikseminslag, aardbevingen, overstromingen enz.
  • De kunststof kozijnen kunnen geleverd worden in 40 folie kleuren. Klik
    hier voor een overzicht.

    De aluminium kozijnen kunnen geleverd worden in alle verschillende RAL kleuren. Klik hier om het PDF bestand te bekijken.

    Op aanvraag is het mogelijk om kunststof kozijnen ook in een RAL kleur te leveren.

Kunststof kozijnen worden normaliter onder een hoek van 45 graden aan elkaar gesmolten. Om dit kunststof effect weg te nemen is het mogelijk om de verbindingen haaks uit te voeren; de zogenaamde houtlook.

U kunt makkelijk zelf de producten (laten) plaatsen met behulp van onze video’s en uitgebreide montage handleiding.

Indien u woonachtig bent in Zoetermeer, kunt u een prijs opvragen voor het plaatsen van de kozijnen.

Zeven stappen voor optimale zekerheid indien wij bij u kozijnen komen plaatsen!

  • Diploma’s & verzekeringen
  • Kwaliteitseisen en kwaliteitstoetsen
  • Aantoonbare ervaring
  • Duidelijke afspraken
  • De BouwGarant-klachtenregeling
  • BouwGarant-garantie voor extra zekerheid
  • Geschillencommissie

De getoonde producten op onze online site zijn maar een kleine greep uit het te leveren assortiment.

Wij kunnen nog veel meer leveren zoals harmonicasysteem deuren, voordeuren met sierpanelen, aluminium kozijnen in steellook, aluminium luiken, rolluiken en kozijnen met panelen.

Wij leveren in kunststof de merken Aluplast, Salamander en EkoSun. In de aluminium versie leveren we de merken Aluprof, Aluplast en Blyweert.

Indien u graag een prijsopgave wilt, stuur dan een mail naar vincent@bmdbouw.nl of doe een aanvraag via de site.

U kunt makkelijk zelf de producten (laten) plaatsen met behulp van onze video’s en uitgebreide montage handleiding.

Indien u woonachtig bent in Zoetermeer, kunt u een prijs opvragen voor het plaatsen van de kozijnen.

U betaalt 5% als aanbetaling vooraf en de overige 95% bij levering of u betaalt 100% vooraf.

BETALEN MET IDEAL
U betaalt vertrouwd en veilig via internetbankieren met behulp van iDEAL. Na uw betaling via iDEAL ontvangt u van ons een orderbevestiging waarna uw bestelling wordt verwerkt en naar de productie gestuurd.

BETALEN PER BANKOVERSCHRIJVING
Betaal via bankoverschrijving op (IBAN) rekeningnummer NL 77ABNA0551278595 ter attentie van BMD Bouw B.V. Vermeld bij het handmatig overmaken altijd het ordernummer van uw bestelling. Dit nummer staat vermeld in uw orderbevestiging. Uw bestelling wordt verwerkt na ontvangst van de betaling. U ontvangt een bericht wanneer wij uw betaling hebben ontvangen. Het is mogelijk dat de levering iets wordt vertraagd door de langere overboektijd.

BETALEN BIJ LEVERING
U kunt uw bestelling bij levering afrekenen via het mobiele PIN-apparaat van de chauffeurs van ons transportbedrijf. Contant of met een creditcard betalen is niet mogelijk.

Helaas kunnen wij uw order niet uitleveren als op moment van levering de betaling niet kan worden voldaan. Er zal dan een nieuwe afspraak worden gemaakt om uw order te leveren. Er worden dan wel opnieuw leveringskosten in rekening gebracht. Achteraf betalen is eveneens niet mogelijk.

BETALEN BIJ OPHALEN
Dit kan per pin of contant.

BETALEN BIJ PLAATSING DOOR BMD
Indien we zelf in Zoetermeer leveren en plaatsen betaald u 5% bij aanvang en overige 95% na plaatsing door middel van een factuur.

ORDERBEVESTIGING
Indien u na uw bestelling niet uw orderbevestiging heeft ontvangen, neem dan even contact met ons op.

FACTUUR
Nadat u uw aanbetaling of het gehele bedrag heeft voldaan, ontvangt u van ons de factuur van deze betaling. Indien u heeft gekozen om het restant bij levering per pin af te rekenen dan ontvangt u de bijbehorende factuur van onze transporteur. Op de factuur staat de btw vermeld. De eindfactuur is het aankoop- en garantiebewijs van uw bestelling.

U heeft de mogelijkheid om af te zien van uw online aankoop en de producten na ontvangst weer retour te sturen, mits dit producten zijn die niet voor u op maat gemaakt zijn. Veel van onze producten worden speciaal voor u op maat gemaakt. Ook producten die gebruikt, beschadigd of incompleet zijn, kunnen niet worden geretourneerd.

U dient zelf de producten, die niet voor u op maat gemaakt zijn, in de originele staat te retourneren naar onderstaand adres:

Onlinekozijnshop
t.a.v. Afdeling retouren
Wattstraat 19C
2723 RA Zoetermeer

Hierbij is het belangrijk dat u bij uw retour het herroepingsformulier toevoegt. De verzendkosten voor het retour sturen, worden niet vergoed. Na ontvangst  en controle van de retourzending ontvangt u van ons een bericht. Na dit bericht wordt het volledige aankoopbedrag inclusief oorspronkelijke verzendkosten binnen 14 dagen aan u terugbetaald.

  • Als u na het plaatsen van uw bestelling erachter komt dat u uw bestelling wilt wijzigen, neem dan zo spoedig mogelijk contact met ons op. Wij laten u dan binnen 24 uur weten of uw bestelling kosteloos gewijzigd kan worden.

    Ook als u uw order zou willen annuleren, vragen wij u zo spoedig mogelijk contact met ons op te nemen. Indien uw order al in het productieproces zit, is annuleren helaas niet meer mogelijk.

  • Wij streven continue naar een zo optimaal mogelijke dienstverlening met een uitstekende prijs-/kwaliteitverhouding. Maar ook dan kan het gebeuren dat u een klacht heeft en dat nemen wij serieus. Wij streven naar zo veel mogelijk tevreden klanten en zullen ons uiterste best doen om uw klacht zo goed mogelijk voor u op te lossen.

    U kunt een mail sturen met uw klachtomschrijving naar info@onlinekozijnshop.nl en wij nemen dan zo spoedig mogelijk contact met u op.

U bent zelf handig, maar vind het inmeten van kozijnen lastig en risico vol.

Dat begrijpen wij uit ervaring maar al te goed. Wij kunnen indien gewenst tegen betaling een inmeet afspraak maken. De reistijd en de bestede tijd en de terug reis wordt in rekening gebracht. 1 uur heen / 1 uur meten en bespreken op locatie / 1 uur terug komt op €200 incl. BTW deze kosten worden vooruit betaald. Na ons bezoek ontvangt u de prijzen voor het leveren van de kozijnen, uiteraard gebeurt dat voor dezelfde prijzen die u ziet op de website, ook meer detail maatwerk verkopen wij tegen dezelfde prijs! Omdat wij meten staan wij garant voor de maatvoering. Indien wij een meetfout maken, zullen we dit kosteloos oplossen, u heeft dan dus aanzienlijk minder risico! Voordat we komen meten dient u afstand foto’s te maken binnen en buiten van de te vervangen kozijnen, op basis hiervan bekijken we de bereikbaarheid voor het inmeten en het type kozijn wat we gaan aanbieden. Het heeft de voorkeur als u aangeeft wat voor soort kozijn en indeling u zelf voor ogen heeft. Tijdens meten moeten we de buiten en binnenzijde kunnen meten.

We hebben reeds vele metingen uitgevoerd voor aannemers, zzpers, particulieren die een huis gaan verhuren, woning eigenaren. Tijdens een bezoek gaat het om het meten, tevens krijgt u op basis van de wet en regelgeving en bouwbesluit en de NEN normen advies hoe u de kozijnen het best kunt uitvoeren. Voor de toekomst heeft u dan de juiste keuze gemaakt voor het plaatsen van de kozijnen. Er is dan geen kans dat u iets over het hoofd ziet.

Dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen. U kunt het formulier ook als WORD bestand downloaden. Indien het formulier niet volledig is ingevuld, kunnen wij uw verzoek niet verwerken. Print het formulier uit en voeg dit samen met uw pakbon bij uw retourpakket aan:

Onlinekozijnshop
t.a.v. Afdeling retouren
Wattstraat 19C
2723 RA Zoetermeer